Munkaszervezet bemutatása
2005. július 1-ig a kistérséggel kapcsolatos pénzügyi feladatok ellátását Kunszentmiklós Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala végezte, a többcélú feladatellátáshoz kapcsolódó szakmai dokumentációk, többcélú pályázatok elkészítését Szabadszállás Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala látta el a szabadszállási jegyző asszony vezetésével, amit ez úton is köszönünk.
2005. július 1-től a kistérségi feladatok ellátását a Többcélú Kistérségi Társulás irányítása alatt lévő munkaszervezet látja el. Ezen időponttól a gazdálkodással kapcsolatos könyvelés, beszámolás is önállóan történt a Kunszentmiklósi Polgármesteri Hivatal Pénzügyi Osztály szakmai irányítása mellett. 2006. január l-től a feladatellátás minden tekintetben önálló, ami azt jelenti, hogy minden olyan jelentést, beszámolót, statisztikát a munkaszervezetnek el kell végezni, amit a polgármesteri hivataloknak. Úgy, mint
- ellátja az adminisztrációs feladatokat (gépírás, adatrögzítés, információgyűjtés, ügykezelés)
- nyilvántartja a Társulás költségvetési elszámolási számláját és alszámláit (jelenleg 4), megigényli és szükség szerint módosítja a kiegészítő normatív állami támogatást, vezeti a társulás könyveit, készíti szabályzatait, és pályázati elszámolásait
- megszervezi a Társulás üléseit
- vezeti a Társulás üléseinek jegyzőkönyveit, és megküldi azokat a közigazgatási hivatalnak,
- a Társulás feladatkörébe tartozó ügyekben a társulás tagjai felé szolgáltató-tanácsadó tevékenységet végez,
- javaslatot, koncepciót készít, vagy készíttet a térséget érintő fejlesztési programok megvalósításához,
- a Társulás határozatainak megfelelően elkészíti, elkészítteti, véleményezi a társulás fejlesztési programjait,
- figyeli a pályázati lehetőségeket
- közreműködik, szakmai segítséget nyújt a településeknek saját pályázati dokumentációk elkészítéséhez,
- intézi a Társulás nyertes pályázatai adminisztrációs ügyeit,
- részt vesz a térségi programok megvalósítási folyamataiban, tervezői hatósági bejárásokat hív össze, vezeti a jegyzőkönyveket, információt szerez és szolgáltat a résztvevők számára, kapcsolatot tart a megyei területfejlesztési tanács munkaszervezetével, a regionális fejlesztési ügynökséggel, a kistérségben működő közigazgatási szervekkel, intézményekkel,
- intézi az engedélyezett, kifizetett számlák könyvelését, pályázati támogatások lehívását, stb.
- elkészíti a Társulás költségvetését, féléves és éves beszámolóját, időközi költségvetési és mérlegjelentést, statisztikai beszámolókat,
- ellát minden olyan tevékenységet, amelyet a Társulási Tanács a hatáskörébe utal.
A Munkaszervezet jelenleg 4 főt foglalkoztat:
Dr. Hajdú Szilvia (szülési szabadságát tölti)
- 2009. január 1-től a Társulás Munkaszervezetének vezetője
- jogi referens
Sebetkáné Pokilszky Katalin
- szociális és egészségügyi referens
Czégányné Végh Erika
Galyas Szilvia
- pénzügyi számviteli ügyintéző